7 Februari '.

God dagens!
Igår så var man ut på Tuppz med Hannah,
alltid lika trevligt att var ute på äventyr med hjärtis!
Vi satt först hemma hos henne och drack lite grogg.
Sedan vid halv 8 tiden så åkte vi upp på G-berg till Kurtan.
Vart även en sväng över till Patrik.
Sen vid 10 tiden någon gång så kommer Hannah's bror Robin och hämtade oss.
Då vart det Tuppz. Träffade massa folk där, lika trevligt som vanligt! (:
Tack till alla som var inblandade! :) <3

Nu så sitter jag och Hannah och kollar på Prinssesan och Grodan.
Har inte blivit av att vi har sätt den än, är även inte så inne i filmen nu.
Så kanske ska fråga Hannah om jag får låna filmen så kan man kolla på den riktigt sen. :p
Tidigare så var vi och käkade på MAX och shiiiit var folk det var där!
Hannah stod i kön i typ tusen år. :p
Efter det så gick vi på en liten promenad upp till G-berg,
där kom Gustav och hämtade oss och körde oss till hedhamre.
Sen dess har vi bara suttit här och kikat på tv/datan.

Nä, nu får det räcka med skrivandet, har iaf få lite uppdatering nu.

Ha det nice!

Puss och Kram!

/Jessi.



Jag är så glad över att mina nära och kära finns, vad skulle jag göra utan dom? Jag älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0