27 Februari '.

God dag!
Nu så sitter man hör och inte har nå att göra. :p Vart väcckt vid 9 tiden och efter ett tag så klev man upp och käkade frukost efter det så vart det lite tv sen duschen. Vet inte riktigt vad som händer nu, ska försöka hitta på något med Mange en sväng. Tror det blir stan och kika lite. (: Sen något tag så bär det av mot hjärtis, blir lite mat och myspys där ikväll, blir även utgång. :D Den här kvällen hoppas jag verkligen att den bllir lyckad, men som vanligt så blir det väl nå åndå tänker jag. Jag och Hannah är väldigt duktig på att hamna i massa skit fast man till och med inte gör något. :p Fast det handlar inte alltid om oss heller men ändå. :p Nä, nu ska jag kila.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


Ett stort GRATTIS till Rocky som fyller 20 idag! :D
Hoppas du får än bra dag vännen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0