21 Februari '.

God morgon!
Vaknade för ungefär en timme sedan, käkade frukost och sånt sen gick jag och la mig i sängen igen med datan, fixa lite på den medans jag pratade med Hannah i telefonen. (: Vad som händer och sker nu vet jag inte riktigt, ska nog höra med älsk om vi inte kan åka in till Bollnäs så jag får köra lite och fixa några ärenden. Om inte det så finns det inte så mycket att göra en att sitta framför den här datan, men det är inte så roligt det heller precis.
Nä, det fick bli ett kort inlägg nu, ska gå och prata lite med Mange och se vad han säger om en sväng en till Bollnäs.

Ha det bra!

Puss och Kram!

/Jessi.


Hur orkar vissa hålla på? :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0